Aceste evenimente nu sunt doar despre prezentări și demonstrații, ci și despre networking și colaborare. Profesioniștii au ocazia să interacționeze direct cu liderii din industrie, să împărtășească experiențe și să descopere parteneriate strategice care pot cataliza inovația și creșterea afacerilor lor. „Inspiring Solutions” devine astfel un punct de întâlnire pentru idei revoluționare, contribuind la dezvoltarea unei comunități puternice și dinamice în HoReCa și cofetărie.
Pentru a stimula inovația, toate produsele noi comandate în ziua evenimentului vor beneficia de o reducere de 50%. De asemenea, pe parcursul lunii următoare, aceste produse vor avea o reducere de 30%, permițându-le clienților să le testeze în cadrul meniului lor.
Pe lângă demonstrațiile live, discuțiile cu chefii și testarea inovațiilor, participanții vor avea oportunitatea să câștige la tombolă vizite în culisele partenerilor noștri, inclusiv tururi ale fabricilor și centrele lor de dezvoltare și training. Aceste vizite, facilitează un transfer de experiență la modul viu, în ambele direcții, și oferă oportunitatea de a prezenta clienților din România inovațiile direct de la sursă, în fabricile partenerilor noștri, facilitând astfel feedback-ul instantaneu și identificarea produselor care ar putea fi introduse pe piața din România. Aceste vizite sunt extrem de apreciate, atât de noi, cât și de partenerii noștri. De altfel, primii clienți care au participat la proiectul pilot organizat în noiembrie anul trecut urmează să plece chiar astăzi, 2 aprilie.
Fiecare eveniment din seria „Inspiring Solutions” este mai mult decât un simplu eveniment — este o mișcare menită să transforme industria HoReCa și cofetărie din România, infuzând-o cu inovare, expertiză și colaborare la nivel global.
Debutul seriei de evenimente
În urma proiectului pilot organizat la București pe data DETRECUTDATA în care am testat conceptul 4P – Pasta, Pizza, Pinsa & Panini și al feedback-ului clienților din zona de cofetării, a aparut Conceptul umbrella „Inspiring Solutions” care a debutat pe 25 martie cu primul eveniment Pastry Couture organizat la București, la Moki Modern Kitchen. Evenimentul s-a bucurat de prezența renumitului pastry chef internațional, campion al gelateriei, Gaetano Mignano – reprezentant ICAM, Pastry Chef Marina Luca – ambasador Les Vergers Boiron, Antreprenor Andreea Druța – ambasador Voilá Professionnel, Pastry Chef Irina Berlescu și Pastry Chef Jérôme Piedoue – profesioniști renumiți afiliați Nordic Food. Aproximativ 100 de participanți au asistat la demonstrațiile interactive, beneficiind de tips & tricks valoroase din partea experților și de ofertele speciale disponibile exclusiv pentru participanți.
Structura evenimentelor
Seria „Inspiring Solutions” continuă pe parcursul a trei luni în Constanța, Iași și Cluj-Napoca, fiecare eveniment fiind structurat în două zile distincte:
• Ziua destinată clienților HoReCa – prezentări axate pe cele mai recente tendințe și soluții din industria ospitalității
• Ziua dedicată profesioniștilor din cofetărie – demonstrații de patiserie și cofetărie, îmbinând tehnici tradiționale și inovații contemporane.
Conceptele următorului trimestru
• Pastry Couture – Trendurile anului 2025 în cofetărie, cu parteneri principali ICAM 1946, Les Vergers Boiron și Voilá Professionnel, cu sprijinul Bilancia
• 4P – Pasta, Pizza, Pinsa & Panini – Arta făinii italiene, susținută de Surgital, 5 Stagioni, Greci Industria Alimentare și LIDAS.
Calendarul evenimentelor
• Constanța: 24 aprilie – Pastry Couture/25 aprilie – 4P – Pasta, Pizza, Pinsa & Panini
• Iași: 13 mai – Pastry Couture/14 mai – 4P – Pasta, Pizza, Pinsa & Panini
• Cluj-Napoca: 3 iunie – Pastry Couture/4 iunie – 4P – Pasta, Pizza, Pinsa & Panini.
Prin „Inspiring Solutions”, Nordic Food își propune să sprijine profesioniștii din industrie, oferindu-le acces la inovație, expertiză și soluții eficiente pentru optimizarea afacerilor în contextul actual al fluctuațiilor de costuri și deficitului de personal calificat.
Nordic Group
Nordic Group a fost înființat în anul 1991 și a ajuns astăzi la o cifră de afaceri de 72 milioane de euro și peste 400 angajati. Grupul este format în prezent din patru companii de sine stătătoare, Nordic Food, Nordic Logistic, Nordic Restaurants și Nordic Shops. Prin intermediul companiei Nordic Food sunt comercializate în România peste 100 de branduri naționale și internaționale cu un portofoliu de peste 2000 de produse.