Importanța PPC în sfera panificației, patiseriei și cofetăriei din România

Ați primit cu siguranță, prin email, telefonic sau chiar direct, oferte de servicii de marketing digital și PPC. Ați auzit cu siguranță nenumăratele discuții referitoare la problemele cu siguranța datelor personale în mediul online și folosirea acestor date de către comercianți. Dar ce înseamnă de fapt toate aceste lucruri? Cum vă influențează dumneavoastră afacerea din sfera panificației, patiseriei sau cofetăriei?

În această epocă a marketingului digital, PPC și-a dovedit utilitatea de a fi una dintre cele mai bune metode pentru publicitatea online. Este cu siguranță un subiect despre care trebuie cu toții să ne informăm deoarece este cea mai eficientă metodă de a rămâne în pas cu timpul și de a ne menține afacerile vizibile!

 

PPC s-a transformat rapid în principalul mijloc de publicitate digitală și a devenit o parte semnificativă a succesului afacerilor.

 

Ce este PPC?

 

PPC înseamnă Plata-Pe-Click, o modalitate de marketing online, în care agentul de publicitate are dreptul să plătească motorului de căutare o sumă de fiecare dată când anunțul primește un click. Este practic o metodă de cumpărare a vizitelor pe site-urile dumneavoastră.

 

O idee generală despre publicitatea PPC este că, prin aceasta, ajungeți la atingerea rapidă a audienței prin selectarea persoanelor care vă pot vedea anunțurile și pentru care plătiți doar atunci când cineva efectuează un click pe anunțul dumneavoastră.

 

De asemenea, odată cu creșterea numărului de dispozitive digitale și a faptului că aproape toată lumea folosește internetul în România, marketingul anului 2018 se dovedește a fi mult mai eficient în mediul online decât prin metodele tradiționale. Prin urmare, devine esențială folosirea PPC și utilizarea strategiilor de marketing digital.

 

Să vedem concret cum este PPC important pentru afacere:

 

  1. Plătiți numai pentru anunțurile accesate de public

 

PPC este într-adevăr o platformă foarte simplă pentru publicitatea online fără complicații ascunse. Într-o campanie PPC, plătiți Google (sau orice alt motor de căutare) pentru afișarea anunțurilor dvs. în partea de sus și la dreapta a înregistrărilor de căutare organică.

 

Când cineva dă click pe anunțul dvs., va trebui să plătiți costul pe click real din bugetul dvs. și odată ce bugetul este epuizat, Google va opri redarea anunțurilor dvs. până când completați fondul. PPC oferă deci companiilor posibilitatea de a-și exploata pe deplin șansele și de a-și maximiza rentabilitatea investiției.

 

Majoritatea oamenilor de afaceri preferă publicitatea PPC, deoarece, prin aceasta, ei au mereu vizibilitatea cheltuielilor și această conștientizare joacă un rol crucial în determinarea altor strategii de marketing.

 

 

  1. Control bugetar

 

Bugetul este elementul central al oricărei afaceri și are cea mai mare importanță. Aici puteți seta planurile dvs. financiare pentru publicitatea PPC și puteți controla chiar și cheltuielile complete. Aveți toată puterea de a stabili bugetul în funcție de nevoile dvs. Prin aceasta, bugetele zilnice și lunare specifice sunt setate pentru a vă asigura că nu depășiți limita bugetului.

 

Bugetele PPC pot fi editate în funcție de cerințe și ori de câte ori este necesar. Este evident că nu veți putea obține rezultate excelente cu un buget limitat, deoarece rezultatele depind de cât de competitive sunt cuvintele cheie și industriile.

 

Chiar dacă nu puteți vedea rezultate uriașe prin faptul că aveți un buget limitat, totuși PPC vă poate oferi sprijin maxim pentru a vă îmbunătăți vizibilitatea online. Spre deosebire de publicitatea tradițională în care nu aveați nici o idee despre cheltuielile bugetare, PPC-ul ține o evidență a bugetului dvs., astfel încât să aveți o idee clară despre folosirea acestuia. Puteți să vă controlați în continuare bugetul prin cunoașterea fluxului bugetar și, prin urmare, vă puteți alinia strategiile în funcție de acesta.

 

 

  1. Anunțuri direcționate

 

Cu PPC, puteți alege exact spațiul în care doriți să fie afișate anunțurile dvs. Acest lucru înseamnă că puteți realiza campanii de marketing optim direcționate.

 

PPC permite direcționarea precisă a cuvintelor cheie, a intereselor și a datelor demografice. În acest fel, se asigură că anunțurile dvs. sunt afișate audienței corecte la momentul potrivit, astfel încât să generați potențiali clienți reali și relevanți.

 

Pentru a viza utilizatorii de dispozitive mobile, care depășesc în prezent în România toți ceilalți utilizatori de internet, puteți utiliza preferințele specifice dispozitivului.

 

Cu ajutorul opțiunilor de retargetare, puteți contacta persoanele care au manifestat interes pentru produsul / serviciul dvs. De asemenea, vă ajută să furnizați mesaje specifice clienților dvs. țintă în momentul în care acestea sunt cel mai probabil pentru a converti.

 

Spre deosebire de rezultatele organice afișate în rezultatele sponsorizate, anunțurile PPC pot fi modificate, testate și optimizate pentru a obține eficiența maximă. Conceptul de testare a anunțurilor PPC permite comercianților să știe ce combinație a cuvintelor cheie și a anunțurilor funcționează cel mai bine.

 

 

  1. Trafic imediat și consecvent

 

PPC este cea mai rapidă metodă pentru a rula campanii publicitare și pentru a obține trafic imediat. Puteți crea cu ușurință o campanie PPC în aproximativ o jumătate de oră. De asemenea, puteți genera conversii semnificative într-un timp scurt.

 

PPC are puterea de a vă obține un trafic care este atât imediat cât și consecvent.

Deoarece obținerea unui trafic imediat nu este suficient, traficul ar trebui să fie de asemenea suficient de consistent încât campaniile dvs. să aibă un rezultat pe termen lung.

 

 

  1. Rezultate mai rapide

 

Rezultatele căutării organice sunt una dintre cele mai fiabile surse pentru atingerea obiectivelor de marketing online pe termen lung. Dar datorită faptului că necesită un timp îndelungat pentru a da rezultate, PPC este necesar alături de eforturile organice pentru a asigura obținerea rezultatelor mai rapide.

 

PPC are potențialul de a prezenta rezultate foarte rapide în ceea ce privește traficul și vânzările. Investind în publicitatea PPC, puteți maximiza profiturile dvs. online cu ușurință. Pe scurt, PPC vă oferă o cantitate substanțială de trafic pentru o sumă estimată de bani într-un timp mai scurt.

 

 

 

  1. ROI sporit

 

Scopul final al oricărei campanii de marketing este de a genera cea mai mare rată de rentabilitate posibilă (ROI). Prin afișarea anunțurilor dvs. în cele mai relevante locuri online, anunțurile dvs. sunt afișate pe cea mai specifică piață vizată.

 

PPC vă asigură că sunteți capabil să generați rezultate valoroase pentru click-uri și un ROI mai mare. Deoarece în PPC plătiți numai când anunțul dvs. primește un click, este ușor să gestionați costurile și să calculați ROI.

 

 

  1. Aplicați direcționarea geografică și programarea anunțurilor

 

Direcționarea geografică și programarea anunțurilor se numără printre caracteristicile de vârf oferite de publicitatea PPC. Direcționarea geografică este un element important al platformei de publicitate PPC, deoarece vă va ajuta să excludeți acei utilizatori aflați în afara locației vizate, pe care nu doriți să licitați. Acest lucru vă va ajuta într-adevăr să vă salvați cheltuielile publicitare și veți crește valoarea analizelor colectate din comportamentul utilizatorilor.

 

Dacă nu sunteți o companie globală, nu trebuie să vizați lumea. În sfera panificației, patiseriei și cofetăriei majoritatea intereselor sunt locale. Trebuie desigur să afișați anunțurile numai în fața publicului vizat. Concret: Dacă sunteți o cofetărie din orașul X și livrați doar pe raza acelui oraș, vă doriți desigur să targetați doar zona aceasta de interes. Prin PPC orice locuitor al orașului X, când va intra pe internet și va scrie cuvântul „tort”, primul rezultat pe care îl va primi va fi site-ul dumneavoastră.

 

Direcționarea geografică vă permite să direcționați anunțurile către clienți potențiali din anumite locații sau locații pe care le specificați pentru a vă atinge obiectivele de afaceri.

 

Programarea anunțurilor este o altă caracteristică a publicității PPC. Acesta permite agentului de publicitate să selecteze anumite zile și ore ale zilei pentru a difuza anunțul.

 

Afișarea anunțurilor dvs. pe 24 de ore din 24 poate fi costisitoare pentru orice afacere și va reduce, cel mai probabil, rentabilitatea investiției. Dacă sunteți familiarizat cu ziua sau ora în care obțineți cel mai bun răspuns de la clienții dvs. Puteți să vă programați anunțurile pentru ziua sau ora respectivă. Astfel, veți putea afișa anunțurile clienților dvs. atunci când aceștia vor converti cel mai probabil.

 

Cu ajutorul Programării anunțurilor puteți, de asemenea, să economisiți bugetul anunțului, împiedicând afișarea anunțurilor în ore sau zile. Astfel, prevenim click-urile irelevante.

 

 

 

Concluzie

PPC este potrivit pentru orice tip de afacere, fie că este mică, medie sau mare. Având PPC ca o componentă a strategiilor dvs. de marketing va asigurați că vă captați potențialii clienți la momentul potrivit.

 

Cu PPC vă puteți construi strategiile de marketing online pentru a măsura rezultatele mult optimizate. Dacă vă mențineți și optimizați frecvent campaniile dvs. PPC, puteți beneficia cu siguranță de la obținerea unui trafic calificat și orientat spre conversii.

 

Dacă nu utilizați PPC încă, este cu siguranță momentul să începeți. România a devenit digitală iar panificația, patiseria și cofetăria din România trebuie să răspundă acestei noi realități.

 

 

 

Autor: Alexandra Ioana Pescaru, specialist marketing, PR și comunicare

Republicarea conținutului website-ului www.brutarul.ro este permisă în limita de 400 de caractere, cu precizarea sursei și inserarea unui link spre www.brutarul.ro