Marți, 10 Octombrie 2017 08:38

Definirea și redefinirea identității de brand (2)

Citiți prima parte a articolului AICI.

3. Selectarea acelor elemente care fac compania unică pe piață sau care aduc elemente de noutate suficiente pentru a crea un avantaj în piață. Un număr de trei avantaje pe care le are compania ajută la delimitarea față de producători/furnizori din același sector.

4. Definirea caracteristicilor grafice/cromatice pe care logo-ul va trebui să le conțină în mod obligatoriu. Selectarea unei palete cromatice în care trebuie încadrată viitoarea identitate vizuală a companiei ar trebui să fie realizată ținând cont de toate sub-brandurile companiei, cu care aceasta trebuie să se armonizeze ulterior.

5. Crearea unui brief de creație și contactarea unei agenții de publicitate care să dezvolte propunerile de logo și manualul de identitate. Brief-ul de creație trebuie să conțină toate elementele de mai sus, istoricul companiei și alte elemente relevante pentru ceea ce compania aduce pe piață sau își propune să aducă pe piață.

 

Odată primite propunerile din partea agenției/agențiilor de creație, ele trebuie trecute prin filtrul datelor din brief și analizate atât de către managerii implicați în proiect cât și de către un eșantion reprezentativ de angajați (și chiar colaboratori apropiați). Feedback-ul astfel obținut se centralizează și se trimite la agenția de creație, pentru corecturi/refacere.

Țineți cont că acest proces se poate întinde, în unele cazuri, pe parcursul mai multor săptămâni sau chiar luni, iar echipa dedicată proiectului va trebui să aloce timp și dedicare pentru ca rezultatele să fie cele așteptate. Des întâlnite sunt și ședințele comune cu agenția de creație și sesiunile comune de brainstorming.

 

 

 

servicii profesionale de proiectare

SIGLE / PLIANTE / AUTOCOLANTE / AMBALAJE

Detalii: 0732 575 556, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.www.branding.boroinfo.ro

Republicarea conținutului website-ului www.brutarul.ro este permisă în limita de 400 de caractere, cu precizarea sursei și inserarea unui link spre www.brutarul.ro.

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…