Joi, 04 Mai 2017 21:03

Product recognition - o nouă metodă de a vinde produsele de brutărie și patiserie

În încercarea de a optimiza atât timpii de lucru cât și experiența consumatorilor ce le trec pragul, proprietarii unei brutării japoneze au dezvoltat o aplicație specială. Mai exact, o nouă metodă de a încasa produsele vândute, fără a fi nevoie să le atașeze coduri de bare și ambalaje (care le-ar știrbi din atractivitate și aspectul proaspăt).

Tot ce trebuie să facă consumatorii este să ”culeagă” din patiserie sau brutărie produsele pe care doresc să le achiziționeze, folosind o tavă (monocromă). Odată ajunși la casa de marcat, vor așeza tava sub o lampă specială, cu cameră încorporată, ce va recunoaște automat produsele de pe tavă și le va încasa.

Cu o capacitate de recunoaștere de circa 10 produse pe secundă, acest sistem nu doar scurtează timpul și efortul necesar încasării produselor – în mod tradițional introduse manual în casa de marcat de către vânzător – ci și ajută la o mai bună relație cu clienții – care petrec mai puțin timp la casă. Experiența clienților în patiserie sau brutărie este mult îmbunătățită în acest fel, fără eforturi și investiții suplimentare.

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…