Campaniile de comunicare și promovare care au nevoie de un plus de vizibilitate sau de mai multe canale de comunicare pentru a transmite un mesaj către publicul țintă, pot să includă în lista instrumentelor de comunicare și promovarea pe website-ul Brutarul-Cofetarul.

Noul website oferă posibilități de promovare a companiilor, a produselor sau a serviciilor din portofoliile furnizorilor într-o manieră prietenoasă și accesibilă.

Secțiunea Comunicate de presă a website-ului cuprinde articole ale furnizorilor de echipamente, tehnologii, ingrediente, materii prime și servicii pentru brutării, patiserii, cofetării, prin care informează specialiștii și antreprenorii din aceste domenii despre ultimele produse lansate, activitatea sau rezultatele companiei, oportunități de finanțare sau evenimentele pe care urmează să le organizeze pentru aceștia.

Newsletter-ul [link formular abonare newsletter], expediat unei baze de date de 20.050 abonați din țară și străinătate, poate fi o excelentă metodă de a transmite advertorialele [link landing page comunicate de presa] sau comunicatele de presă [link landing page comunicate de presa] direct în căsuțele de e-mail ale specialiștilor, managerilor și antreprenorilor interesați de noutățile domeniului. În completarea articolelor transmise prin serviciul de newsletter, furnizorii mai pot alege și adăugarea unui banner publicitar în cadrul newsletter-ului, cu link direct la un landing page ales.

Noul website Brutarul-Cofetarul oferă acum modalități multiple de poziționare a banner-elor publicitate – cu apariție pe toate paginile website-ului sau doar în cadrul anumitor secțiuni. Banner-ele  pot lua diferite forme și dimensiuni, având atașat un link activ înspre pagina furnizorului promovat, pentru facilitarea accesului vizitatorilor la informație relevantă despre produsele sau serviciile afișate pe banner.

Mai multe informații regăsiți în media kit-ul revistei Brutarul-Cofetarul, alături de informații relevante despre revista tipărită și ediția digitală.